16.1.2012

Maria Mroue

Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Suomen Messut

VTM Maria Mroue on nimitetty Suomen Messujen markkinointi- ja viestintäjohtajaksi. Hän aloitti uudessa tehtävässään lokakuussa 2011. Mroue työskenteli aiemmin kuuden vuoden ajan Finnairissa, jossa viimeksi vastasi mediasuhteista ja julkaisuista.

-Finnairin aikana olin näköalapaikalla lentotoimialan murroksessa ja opin joustamaan ja elämään nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Lisäksi olen työelämässä huomannut, kuinka ihmiset ovat työn kuin työn suola. Raskaita rupeamia jaksaa kummasti paremmin yhdessä nauramisen voimalla. Olenkin iloinen saadessani taas työskennellä yhdessä jo Finnairista tutun esimieheni, nykyisin Suomen Messujen toimitusjohtajan Christer Haglundin kanssa, Mroue kertoo.

Mroue on valmistunut Helsingin yliopistosta vuonna 2006 pääaineenaan viestintä.

Jaa artikkeli